ביטוח סיעודמרבית האוכלוסייה כיום מבוטחת בביטוחים סיעודיים דרך הביטוחים המשלימים של קופות החולים ו/או דרך ביטוחים קבוצתיים שנרכשו ממקומות עבודה ו/או ביטוחי פרט. מצב סיעודי מוגדר על פי רוב כאחד משניים: חוסר יכולת לבצע שלוש מתוך שש פעולות יומיומיות (ADL – רחצה, הלבשה, ניידות, מעברים, אכילה ושליטה על סוגרים) או אלצהיימר ונגזרותיו, שהן למעשה מחלות דמנטיות המובילות לתשישות נפש.
במקרים רבים מבוטחים אשר משלמים כל חייהם פוליסות סיעודיות אינם יודעים כלל כי רכשו כיסוי למקרה בו יהפכו סיעודיים אך חמור מכך הם נתקלים בשוקת שבורה בבואם לקבל כספי התגמולים.

על פי רוב כאשר אדם מגיע למצב סיעודי הוא נטול כל יכולת להתמודד מול חברות הביטוח והמוסד לביטוח לאומי ולכן אנו ממליצות בחום לבני המשפחה לפנות לקבלת ייעוץ וייצוג מיד כאשר קם חשש להימצאות מי מבני המשפחה במצב סיעודי.

בנוסף, פוליסה סיעודית היא על פי רוב מסמך ארוך פתלתל וקשה להבנה, במיוחד לאדם שאינו מורגל בניסוחים משפטיים מורכבים. משרדנו יודע לקרוא היטב את המסמכים הללו לגלות שם זכויות שכלל לא הייתם מודעים אליהן, מעבר ובנוסף לתשלום החודשי. 

משרדנו ייתן מענה מקצועי, מהיר ויעיל בייצוג מול המוסד לביטוח לאומי ומול חברות הביטוח, תוך הבנה והתחשבות במצב הרגיש שאליו נקלעה המשפחה. לא ייגבה תשלום כלשהו מראש אלא רק מאת חברות הביטוח ועל בסיס הצלחה בלבד.

Uwebsite - אפיון אתרים | unadlan
סגור נגישות