משרדנו מתמחה בייצוג תובעים בתביעות רשלנות רפואית כנגד בתי חולים מוסדות רפואיים שונים.
טיפול בתביעת רשלנות רפואית דורש ידע, ניסיון ומומחיות אותם אנו מעמידות לרשות לקוחותינו מזה שנים רבות.
עוולת הרשלנות קבועה בסעיף 35 לפקודת הנזיקין [נוסח חדש], הורחבה ופורטה בחוק זכויות החולה תשנ"ו-1996. העוולה מושתת על מספר אדנים ובהם: נזק, סטיה מסטנדרט רפואי מקובל וקשר סיבתי בין הסטיה לבין הנזק. כמו כן הוטלה על הרופאים חובת גילוי כלפי החולה ביחס למצבו הרפואי, אפשרויות הטיפול בו והסיכונים הכרוכים בפרוצדורות הרפואיות השונות.

משרדנו מתמחה בטיפול בתביעות רשלנות רפואית בתחומים הבאים: רשלנות בהריון ולידה, איחור באבחון מחלות, רשלנות בטיפול, רשלנות בניתוח, אי מסירת מידע או מסירה חלקית, רשלנות בטיפולים קוסמטיים ועוד.

בדר"כ ניטש הויכוח בתביעות רשלנות רפואית בסוגיית הסטייה מסטנדרט רפואי מקובל. לשם כך יש להביא ראיות מוצקות לאופן הטיפול המקצועי והנכון לשלב שבו עבר התובע את הטיפול ולהוכיח כי בית החולים או הרופא שגו בקבלת ההחלטות, לא היו מספיק מיומנים, לא השתמשו בציוד המקובל וכיו"ב.

על התובע להצטייד  בחוות דעת רפואית משפטית בכדי לתמוך בטענותיו. עלותן של חוות הדעת בתיקי רשלנות רפואית הינה ניכרת ומגיעה לאלפי שקלים אולם משרדנו מצוי בקשר עם מומחים רפואיים מהשורה הראשונה המעניקים לנו הערכות בנוגע לסיכויי התביעה ללא עלות.

Uwebsite - אפיון אתרים | unadlan
סגור נגישות